Spørgsmål og svar

 

Hvordan opretter jeg en brugerprofil på ANYWEAR®?

Du kan nemt og hurtigt oprette en brugerprofil på ANYWEAR® ved at klikke på “Opret bruger” øverst på siden. Når du opretter en profil, skal du enten bruge din e-mailadresse eller din Facebook-profil.

Hvis du vælger at bruge din Facebook profil til at få en ANYWEAR® profil skal du:

Klik på linket “connect using Facebook”

Hvis du ikke er logget på Facebook indtast din mail samt password

Hvis du bruger din e-mail til at oprette profilen, skal du indtaste:

Brugernavn

Mail

Password

Bekræft password

Godkende handelsbetingelser

Klik på “opret profil”

Din brugerprofil på ANYWEAR® er unik, og det er kun tilladt at oprette én brugerprofil per person.

 

Gør din profil mere sikker med Veridu

På ANYWEAR® er det meget vigtigt for os, at opnå den størst mulige tryghed for vores brugere. Det betyder bl.a., at vi ønsker at stille en handelsplatform til rådighed, der øger den indbyrdes  troværdighed og samtidigt bedst muligt sikrer vores loyale brugere imod snyd, misbrug, falske profiler og identitetstyveri.

Vi har derfor valgt at tilbyde vores brugere valideringssystemet Veridu.

Når du opretter en brugerprofil på ANYWEAR®, får du med Veridu mulighed for at verificere de oplysninger du allerede har afgivet til andre sociale netværk, f.eks. Facebook, Twitter eller LinkedIn. Ved at give Veridu adgang til at hente data fra din profil på andre sociale netværk, kan Veridu generere en række spørgsmål, der vil bekræfte din troværdighed. F.eks. “Spot a friend” (via Facebook eller LinkedIn) hvor du har 10 sek til at genkende en ven.

Veridu er en tjeneste, der angiver den enkelte brugers troværdighed ved hjælp af et “score” system. D.v.s. jo højere score, desto større er brugerens troværdighed - også på ANYWEAR®.

Jo flere verifikations-badges du udfylder, desto højere score vil du få - og dermed øger du samtidig dine chancer for at gennemføre rigtigt gode handler på ANYWEAR® – både som sælger og/eller køber.

Men det kræver at du selv gør en indsats:

Log ind på din ANYWEAR® profil

gå ind på “Min shop”

Du vil se dette logo

Klik på logoet og der kommer en boks frem - klik på “forbedre din verifikation scoringer”

Scroll til nederst på siden

Til venstre på siden ser du % sats for hvor meget du har udfyldt din Veridu profil

Til højre på siden kan du gøre din profil på ANYWEAR® sværere at hacke (du skal være logget ind på facebook eller linkedin)

f.eks. “Spot a friend” hvor du har 10sek til at genkende en ven

Til venstre vil du ud for “hvor lang tid ville det tage at fake denne identitet” se at jo flere verifikation-badges du udfylder desto højere score vil du få og derved gøre det sværere at fake din ANYWEAR® profil.  

Hvordan opretter jeg en annonce på ANYWEAR®?

For at oprette en annonce på ANYWEAR®, skal du både have en brugerprofil og være logget ind.

Klik på “sælg dit tøj”

Tilføj billede af varen

Du kan oprette et ubegrænset antal af annoncer med ubegrænset antal billeder pr. annonce.

Sørg for, at alle felter markeret med * er udfyldt.

Du kan vælge flere køn til din annonce

Beskriv din vare så detaljeret som muligt.

Jo bedre du beskriver din vare, og jo flere billeder du uploader, desto større sandsynlighed er der for, at varen bliver solgt.

Tag billeder fra flere forskellige vinkler, og hæng gerne varen op på en bøjle.

Beskriv varens stand, farve, størrelse, materiale og ikke mindst oprindelig købspris og din salgspris.

Vi vil gerne sørge for, at alle får en god oplevelse på ANYWEAR®. Derfor er det vigtigt, at alle varer fremstår, som beskrevet i annoncerne, så køberne får det, de har betalt for.

Når alle felter er udfyldt og annoncebillede(r) er tilføjet, skal du bare klikke på Gem og offentliggør, så er din annonce oprettet!

Oversigt over ulovlige varer på ANYWEAR®

ANYWEAR® er en handelsplatform, hvor du både kan købe og sælge brugt kvalitetstøj, sko og accessories til både damer, herrer og børn. Vi arbejder hele tiden på, at give vores brugere den bedste oplevelse. Derfor forbeholder ANYWEAR® annoncer, der efter strider imod dansk lovgivning.

Alle annoncer der krænker ophavsrettigheder vil blive fjernet fra ANYWEAR®

ANYWEAR® accepterer ikke annoncer med følgende indhold:

  • Hælervarer

  • Kopivarer. Det er ikke tilladt at benytte sig af det registrerede varemærke, selvom man specificerer, at varen ikke er af det pågældende mærke (falsk markedsføring)

  • Useriøse, anstødelige, eller som på anden måde må anses for upassende annoncer

  • Sexlegetøj

  • Pornofilm

  • Annoncebilleder af undertøj, hvor kønsdele er synlige

  • Salg af billetter eller gavekort

  • Salg af alle former for møbler eller udstyr til bolig

  • Salg af dyr

  • Fyrværkeri

  • Alle former for sprængstoffer samt kemikalier og remedier til fremstilling heraf

  • Alle former for skydevåben og håndvåben, herunder også softgun/hardball/paintball

  • Kontaktlinser

  • Slankepiller

  • Medicin

  • Diverse plastre med virkning, f.eks. nikotinplastre og slankeplastre

  • Tandblegningsmidler

  • Udstyr til brug for tatovører eller piercere

  • E-cigaretter

  • Kosttilskud samt fødevarer og drikkevarer

  • Software

  • Spil

 

 

Hvordan kan jeg give mine annoncer ekstra eksponering?

Annoncepakker

På ANYWEAR® kan du promovere dine annoncer/varer, så du skaber mere opmærksomhed og øger din mulighed for hurtigere salg. Du kan købe 3 forskellige annoncepakker, som vi har sat sammen for dig.

 

Du kan vælge mellem 3 annoncepakker: Small, Medium og Large.

 

Small-pakken består af:

En toplacering i den kategori, der matcher din annonce

Køber du en Small-pakke, vil din annonce blive vist med en Kategori Topplacering.

 

Allerede når du opretter din annonce, bliver du bedt om at udfylde alle de kriterier, der matcher din vare, og du kan selvfølgelig altid tilrette dine annoncer efterfølgende.

 

Hvis du f.eks. ønsker at sætte en sommerkjole til salg - der med fordel kan sælges til både ”DAMER” og ”PIGER” – så tilvælger du blot begge målgrupper, idet du opretter din annonce.

 

Du vil også under oprettelsen blive bedt om, at præcisere hvilken kategori din vare tilhører. I dette eksempel finder du hovedkategorien ”KJOLER” i dropdown-menuen, og tilvælger herefter den aktuelle underkategori: ”SOMMERKJOLER”.

 

Hvis du vælger at købe en Small-pakke, vil din annonce nu blive placeret som den allerførste annonce i den (eller de) målgruppe(r) du valgte da du oprettede annoncen.

 

I ovenstående eksempel vises din annonce nu med Topplacering i begge målgrupper – d.v.s. i både ”DAME” og ”PIGE” – samt i både i annoncens hovedkategori og i den specifikke underkategori – d.v.s. i både ”KJOLER” og ”SOMMERKJOLER”.

Din topplacering vil herefter blive vist forrest, indtil en anden bruger køber en Small-pakke i samme kategori, hvorefter din annonce bliver rykket en plads tilbage i visningskøen.

 

INTRODUKTIONSPRIS for Small-pakken  9,- kr.  

 

 

Medium-pakken består af:

En topplacering i den kategori, der matcher din annonce

(se beskrivelse i Small-pakken ovenfor)

3000 målgruppevisninger

Med Medium-pakken får du både en topplacering i den relevante kategori og i alt 3000 visninger i den/de relevante målgrupper – d.v.s. Dame, Herre, Børn – som du valgte, da du oprettede din annonce.

Hvis du f. eks. har markeret, at din annonce både passer til målgrupperne “DAME” og “PIGE”, vil din annonce med Medium-pakken samlet blive vist 3000 gange på forsiden af både “DAME” og “PIGE”.

Hver gang en anden ANYWEAR® bruger ser din annonce, tæller det som én visning.

Medium-pakken koster:

Normalpris 39,- kr.

INTRODUKTIONSPRIS 19,- kr.

 

Large-pakken består af:

En topplacering i den kategori, der matcher din annonce

(se beskrivelse i Small-pakken ovenfor)

3000 målgruppevisninger

(se beskrivelse i Medium-pakken ovenfor)

3000 forsidevisninger på forsiden af Anywear.dk

Med Large-pakken får du både en topplacering i den relevante kategori - 3000 visninger i den/de relevante målgrupper – og 3000 visninger på forsiden af Anywear.dk.

Med i alt 6000 visninger samt kategori topplacering, opnår du med Large-pakken, det bedste fra alle pakkerne, og sikrer at din vare bliver promoveret til så mange potentielle købere som muligt.

 

Large-pakken koster:

Normalpris 49,- kr.

INTRODUKTIONSPRIS 29,- kr.

 

Bemærk: Der er ingen fortrydelsesret på køb af annoncepakker på ANYWEAR®.

Som ANYWEAR® Basic bruger kan du oprette:

 

Ubegrænset upload af annoncer

Ubegrænset antal af billeder i annoncer

I app’en er det muligt at uploade 5 billeder

Rabat på annoncepakker

Dine annoncer bliver automatisk genoprettet efter 30 dage.

 

Kan jeg købe annonce promovering og abonnement i ANYWEAR® App’en?

Det er ikke muligt at tilkøbe promoveringer i ANYWEAR® app’en - dette skal gøres via vores website www.anywear.dk.

 

Betaling - hvornår bliver det jeg har købt trukket på min konto?

Når du køber en annoncepromovering (Small/Medium/Large) bliver det først trukket fra din konto i slutningen af måneden.

Det er kun muligt at betale med Visa/Dankort på ANYWEAR®

Gebyrer ved brug af Visa/Dankort:

0,00 - 50,00 kr. 0,70 kr.

50,01 - 100,00 kr. 1,70 kr.

100,01 - 500,00 kr. 1,39 kr.

Det er ikke muligt at betale med: Visa Electron, Mastercard, Diners, American Express, osv.

Information om QuickPay

ANYWEAR® bruger QuickPay som betalingsgateway til at håndtere alle betalinger med kreditkort, når du tilkøber en annoncepakke til en vare.

QuickPay er den betalingsgateway der fungerer som bindeled mellem Anywear.dk og Nets, der står for kreditkortbetalinger. QuickPay er en dansk virksomhed, som håndterer transaktioner for over 10.000 udbydere af webshops.

Du kan læse mere her: http://quickpay.dk/faq/psp/

 

Registrering af betalingsoplysninger i ANYWEAR®s database

Når to brugere gennemfører en handel på ANYWEAR® med handelsformen ”Overfør og send”, vil sælger blive bedt om at indtaste sine bankkontooplysninger til ANYWEAR®.

Dette sker, så ANYWEAR® automatisk kan videresende det korrekte bankkontonummer til køber, så køber hurtigst muligt vil være i stand til at indbetale det aftalte beløb på sælgers konto - Køber skal selv indbetale pengene til sælgerens konto, da dette ikke bliver gjort automatisk.

Vi gemmer sælgers bankkonto nummer og øvrige profiloplysninger i ANYWEAR®s database til senere brug, på officielt godkendte og forsvarligt sikrede servere.

Første gang en bruger vælger at tilkøbe en annoncepakke på ANYWEAR® for at promovere sin vare, vil brugeren blive bedt om at indtaste sine kreditkortinformationer til ANYWEAR®. Disse kreditkortoplysninger gemmes hos Nets i krypteret form.annonce.

 

 

Hvordan henter jeg ANYWEAR® App’en?

  • Log ind på App Store

  • Søg på Anywear

  • Download ANYWEAR® app’en

Det er ikke muligt at hente ANYWEAR® app’en til Android mobiler

 

Hvordan logger jeg ind via app’en?

  • App’en åbner i “inspiration” billedet

  • Tryk på (de 3 streger)

  • Scroll ned i menuen til “profil”

  • Her har du 3 valgmuligheder:

Log ind med Facebook

Hvis dette ikke fungerer skal du gøre følgende:

Gå til “indstillinger” i din iPhone

Scroll ned til du kommer til Facebook ikonet og tryk

Her skal du udfylde hvor der står

  • brugernavn

  • kodeord/password

Tryk “log ind”

Tryk “log ind” i øverste højre hjørne

Gå ud af “indstillinger

Gå tilbage til ANYWEAR® app’en og log ind via Facebook igen.

For at være 100% sikker kan du gå ind i “indstillinger igen - under Facebook og sikre dig at ANYWEAR® app’en må bruge din facebook konto

  • Log ind med eksisterende bruger

  • Opret ny bruger
     

Hvordan opretter jeg en annonce på ANYWEAR® APP’en

Log ind på app’en.

Når du bevæger dig i app’en vil der i nederste højre hjørne være et kamera symbol.

Tryk på kamera symbolet.

Vælg at tage et billede nu eller vælg et fra album.

Du vil nu komme til photo editor

Vi anbefaler at beholde billedets originale farver og ikke bruge effects

Når du er færdig tryk på done i øverste højre hjørne

Herefter er det blot at udfylde alle felter

Når du er klar…. tryk på opret

 

Hvorfor følge en annonce eller bruger på ANYWEAR®?

Når du vælger at følge en annonce på ANYWEAR®, får du automatisk en notifikation hver gang der sker noget nyt, som fx nye bud og/eller kommentarer fra andre brugere. Du får også en notifikation, hvis varen bliver solgt. På den måde behøver du ikke bruge tid på at klikke ind på annoncen, for at holde dig opdateret.  

Hvis du synes, at en bestemt bruger har nogle rigtigt fede varer til salg, kan du vælge at følge denne brugers shop. På den måde får du automatisk en notifikation, næste gang brugeren sætter en ny spændende vare til salg på ANYWEAR®.

For at følge en annonce, skal du bare klikke på hjerteikonet ()

For at følge en bruger går du ind på brugerens profil og klikker på hjerteikonet under profilbilledet

Du kan følge så mange annoncer og brugere, som du har lyst til.

Under “Min side” får du en samlet oversigt over de annoncer samt brugere du følger.

Når du følger en annonce, får du notifikationer, hver gang andre brugere byder eller kommenterer på den pågældende annonce.

Du kan nemt fjerne annoncer fra din følgeliste, ved at klikke på hjerteikonet igen.

 

Hvilke handelsformer findes der på ANYWEAR®?

Direkte mellem køber & sælger

Det er muligt at oprette og afslutte en handel på ANYWEAR® som alm. bankoverførsel, direkte

fra køber til sælger.

Det er muligt at oprette og afslutte en handel på ANYWEAR® hvor køber & sælger mødes og udveksler varen og betaling.

 

Hvilken type brugerprofil passer bedst til mig?

Når du første gang opretter en brugerprofil på ANYWEAR®, bliver du som udgangspunkt tilmeldt som Basic bruger.

 

Jeg har glemt mit brugernavn og/eller password - hvad gør jeg nu?

Hvis du har glemt dit brugernavn eller password, kan du bede om et nyt :

Klik på “log ind”

Nederst til venstre i pop up vinduet står der (markeret med blåt) “Her kan du ændre eller nulstille din adgangskode”

I næste vindue indtaster du dit brugernavn eller mail adresse

Herefter vil du modtage en mail med et link der er gyldigt i 24 timer

Klik på linket i mailen og du kommer automatisk til din profil, hvor du kan oprette et nyt password.

Hvis du stadig har problemer med at logge ind, kan du kontakte ANYWEAR® via [email protected]

 

Hvorfor er min annonce blevet lukket?

Det er meget vigtigt, at du læser alle ANYWEAR®s vilkår, så du ikke er i tvivl om, hvad der er tilladt på ANYWEAR®.

ANYWEAR® forbeholder sig ret til at redigere og slette/lukke annoncer, der strider imod lovgivning og/eller ANYWEARs vilkår.

Har du spørgsmål til, hvorfor din annonce er blevet lukket, er du velkommen til at kontakte ANYWEAR® på [email protected]

 

Hvorfor skal jeg indtaste mine kreditkortoplysninger første gang jeg køber en annoncepakke:

Når du skal købe en annoncepakke bedes du indtaste dine kreditkortoplysninger på ANYWEAR®. Du vil opleve at næste gang du vil købe noget vil du ikke blive bedt om kreditkort oplysninger igen men blot at du indtaster din kode (samme som når du logger ind - hvis du er logget ind via Facebook er det din kode til Facebook du skal benytte), det er grundet at vi gemmer dine kreditkortoplysninger for at gøre det lettere for dig at købe vores produkter på ANYWEAR®

Hvis du får nyt kreditkort kan du altid opdatere det under “mine abonnementer” ved at  klikke på “forny dit kreditkort”.

Dine kreditkortoplysninger vil gemmes så længe din profil er aktiv.
 

Hvordan kan jeg komme i kontakt med en anden bruger?

Al kontakt mellem brugere på ANYWEAR® foregår på det offentlige beskedsystem via kommentarer til aktuelle annoncer.

Du kan først skrive i et privat forum mellem køber og sælger, når begge parter har aftalt en handel og oprettet et salg. Så der er altså først mulighed for privat kontakt, når man er i gang med en handel.

På ANYWEAR® ser vi helst, at alle vores brugere kontakter hinanden offentligt. Dette er for at reducere risikoen for misforståelser, samt for at bevare en god tone og undgå snyd.

Vi vil også helst have, at al korrespondance holdes på ANYWEAR®, så vi bedre kan hjælpe, hvis der skulle blive behov for det.
 

Hvor finder jeg købers adresse?

Kontaktinformationer på både køber og sælger bliver først synlige, når køber accepterer en handel. Herefter vil begge parter have adgang til hinandens adresseoplysninger.

Du kan altid gå tilbage og finde alle oplysninger om dine handler på “Min side”.

Via menuen vælger du herefter "Afsluttede Handler"

Klik på den pågældende handel, så kommer købers kontaktinfo frem.
 

Hvordan ændrer jeg min adgangskode / e-mail?

For at ændre din adgangskode eller e-mail, skal du være logget ind på ANYWEAR®.

Klik på "Min Brugerprofil".

Vælg "rediger profil" og klik på “Skift e-mail eller adgangskode” i den lille drop-down menu nederst på siden.

I felterne 'Adgangskode' og 'Gentag Adgangskode' indtaster du din nye kode.

Du afslutter ved at klikke 'Gem ændringer' nederst på siden.

Din adgangskode bliver opdateret, og det er selvfølgelig den, du skal bruge fremover, når du logger ind på ANYWEAR®.

Hvis du vil ændre din e-mailadresse, skal du bare følge samme trin som beskrevet ovenfor.
 

Jeg gider ikke modtage en mail hver gang, der kommer en ny besvarelse på annoncen

Følger du en annonce, og er du tilmeldt servicemails, vil du modtage en e-mail fra ANYWEAR® hver gang, der kommer en ny kommentar til annoncen.

Du kan fravælge servicemails fra de annoncer du følger, ved at klikke på linket bunden af den mail du modtager fra ANYWEAR®.

Du kan fravælge servicemails på dine egne annoncer, ved at klikke på linket i bunden af den mail du modtager fra ANYWEAR®.

NB! Du kan dog ikke fravælge e-mails med vigtige meddelelser fra ANYWEAR® som fx”: Din annonce er ved at udløbe”. Det samme gælder support-mails m.m.

 

Generelle forsendelsesbetingelser

ANYWEAR® anbefaler at alle varer sendes som pakkepost (via PostDanmark) eller med et  fragtfirma (f.eks. UPS/DHL/etc.), hvor pakken er forsikret, og hvor det er muligt at spore  forsendelsen via et tracking-nummer - af hensyn til begge parter.

Mindre forsendelser kan sendes som anbefalet brev, så er det muligt at bevise, at varen er sendt. Sendes varen uforsikret, vil den eneste gyldige dokumentation for forsendelse være en “Track & Trace” pakkelabel eller en kvittering for en rekommanderet forsendelse.

En bon eller almindelig kvittering fra posthuset betragtes ikke som gyldig dokumentation for at varen er afsendt.

Som sælger bør du altid være i besiddelse af dokumentation for, at du har afsendt varen, både i tilfælde af at en forsendelse ikke når frem til køber – eller hvis din forsendelse bliver beskadiget under transport.

Som køber kan du naturligvis vælge, at få varen tilsendt som almindelig brevforsendelse, men i så fald påtager du dig samtidig det fulde ansvar ved en evt. mistet eller beskadiget forsendelse.

NB! ANYWEAR® hæfter hverken for mistede varer eller varer der måtte blive beskadiget under forsendelse.

 

Er det køber eller sælger, der bærer risikoen for forsendelsen?

Hvis pakken sendes med Post Danmark eller et fragtfirma, hvor du har fået oplyst et tracking-nummer, eller som anbefalet brev, overgår ansvaret for forsendelsen til Post Danmark / fragtfirmaet fra det øjeblik, pakken indleveres på posthuset / fragtfirmaet.

Sendes varen derimod som almindeligt brev, er det køber, der bærer ansvaret for forsendelsen fra det øjeblik, den er indleveret på posthuset, da køber har ønsket varen sendt som alm. brev og dermed uden sikkerhed.

 

Jeg har ikke modtaget min pakke - hvad gør jeg nu?

Hvis ikke du har modtaget din pakke, anbefaler vi, at du kontakter sælger, der kan give dig tracking-nummeret eller indleveringsbeviset. Dette gælder selvfølgelig kun, hvis I har aftalt at pakken skulle sendes med Track & Trace.

 

Varen er ikke modtaget som beskrevet - hvad gør jeg nu?

Det er sælgers pligt at beskrive varen som den reelt fremstår, både hvad angår stand, farve, kvalitet osv.

Er den vare du har købt og modtaget, ikke som beskrevet i annoncen, bør du straks kontakte sælger via kommentarfeltet under “Afsluttede handler”.  I kan højst sandsynligt selv nå til enighed og finde en løsning, som I begge føler jer tilfredse med.

Hvis I ikke selv kan nå til enighed, kan I kontakte ANYWEAR® Support på [email protected], som vil forsøge at mægle i sagen. Vi kan dog ikke garantere, at vi kan finde en løsning, som både køber og sælger er tilfredse med. ANYWEAR® har ikke mulighed for at påtage sig noget økonomisk ansvar i sagen.

Alle henvendelser skal indeholde begge parters e-mailadresse og årsagen til uenigheden.

Der skal tydeligt gøres opmærksom på, hvorvidt der er tale om en privat banktransaktion eller om parterne har indgået en Anywear Handel/Deal.

Parterne er forpligtet til at svare på henvendelser fra ANYWEAR® inden for rimelig tid.

 

 

Jeg har fortrudt mit køb. Er sælger forpligtet til at annullere handlen?

Som udgangspunkt er der ingen fortrydelsesret ved handel mellem privatpersoner, med mindre parterne har aftalt det på forhånd.

Som køber kan du forsøge at kontakte sælger, men denne er berettiget til at nægte at tage varen retur.

 

Jeg har sendt varen, men ikke modtaget betaling fra køber - hvad gør jeg nu?

Hvis du vælger at handle direkte med køber via alm. bankoverførsel, anbefaler vi, at du venter med at sende varen, indtil du har modtaget det aftalte beløb fra køber.

Hvis du som sælger alligevel vælger at sende varen, inden det aftalte beløb er modtaget fra køber, og i så fald skulle være uheldig ikke at modtage betaling for varen, bør du straks tage kontakt til køber via kommentarsystemet i den pågældende handel.

Du finder igangværende og afsluttede handler under ”Min side”.

Hvis det ikke hjælper, kan du kontakte ANYWEAR® på [email protected]

Såfremt vi modtager flere uafhængige klager over den samme bruger, vil vi lukke den pågældende brugers profil.

 

Hvordan kan jeg slette min brugerprofil?

Du skal være logget ind for at redigere/slette din brugerprofil.

Gå til ”Rediger brugerprofil” øverst på siden, til højre for dit brugernavn.

Din profil kan ikke slettes via app’en, dette SKAL gøres via anywear.dk

 

Hvordan lukker jeg min annonce?

Du kan lukke en annonce ved at gå ind under “min side” og redigere den enkelte annonce.

Når du er inde på annoncen, skal du klikke “edit,” så kan du enten redigere eller slette annoncen (klik på linket nederst i højre siden af annoncen).

 

Hvordan kommer jeg i kontakt med ANYWEAR®?

Brug for hjælp? Så har vi svaret til dig

Brug kontaktformularen i nederste højre hjørne af sitet (Anywear Support)

Send os en mail til [email protected]

Er du på vores app…

Tryk på “muligheder” i øverste højre hjørne når du er inde på din profil

Er du mere til den “oldschool” metode så “snail mail” os….

Benjamin Media A/S, Finsensvej 6D, 2000 Frederiksberg, Att. ANYWEAR

På ANYWEAR® stræber vi efter at overgå dine forventninger.

Vi sætter en ære i at give dig en god, hurtig og personlig service.